Известие

Collapse
No announcement yet.

Помагайте със АЛФА 166 ЖТД 2,4 136

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помагайте със АЛФА 166 ЖТД 2,4 136

    здравейте от 5 месеца съм собственик „на алфа 166
    имам следния проблем рано сутрин при студен мотор и при влажно време
    се чува скърцане или по точно виене .съмява ме някоя ролка .Но ролките са сменени перди 20000 км
    ком. континентал агренаж.пистов механизам и сички др ролки водна помпа .

    др което ме съмнява генератора пробвахго зарежда
    малко слабо 13,8 без допълнителна консумация
    със фарове парно подгрев 13,3 .

    др което искам мнение капе масло върху въздушният филтър . няма кой занай каква загуба
    на 10000 км 700 мл.

    Очаквам мнения колеги

  • #2
    Сваляш ремъка и палиш и слушаш, после въртиш всички ролки на ръка, но сигурно проблема е в автоматичния обтегач, може да е лагер на комресора. Може и ремъка да приплъзва.
    Маслото минава през турбината, кулера и капе от маркуча след кулера. Единственото което може да направиш е да стегнеш скобата на маркуча.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:46.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      генератора зарежда
      малко слабо 13,8 не трябвали да зарежда 14,4

      Comment


      • #4
        Аз не издребнявам чак толкова. Уреда с който мериш калибриран ли е? Едва ли.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Да калибриран е мерихго във
          AutoBOX Стара Загора та те ми караха че не нормално да зарежда 13,8

          Comment


          • #6
            Моята също толкова зарежда, откакто я имам 5г и над 70к км - досега проблем не съм имал. И аз отначало се бях наплашил, мислех да ремонтирам алтернатора, ама добре, че не съм го пипал. Тъй че карай и да не ти пука.
            Last edited by Dob4i; d.m.y г., 18:08.
            Alfa Romeo 166 2.4jtd

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от knenov Покажи съобщение
              генератора зарежда
              малко слабо 13,8 не трябвали да зарежда 14,4
              Според техническата спецификация на модела, трябва да е 14.
              13,8 си е напълно нормално.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Колеги четете по отначало 13.8 му зарежда без консумация Това е долната граница за определените норми Но с консуматори 13.3 Та това е зле Съветвам колегата да замери или отиде при човек да му замери тока на изхода от алтернатора и ако стойностите са същите като описаните в пост 1 да си ремонтира алтернатора Ако тока там е добре да си почисти масите
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #9
                  Напрежението трябва да е в диапазона 14+/-0.2V. Може да се направи една профилактика на алтернатора с почистване на колектора и смяна на регулатора с четките. Евентуално смяна на ролката, ако фрайлауфа е капут.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Скърцането отсранено лагера та компресора.

                    ще пробвам със масата да почистя .

                    алтернатора е Bosch

                    Comment


                    • #11
                      Преди доста време ги чистих и забравих колко са но не е една масата Има в багажника долу в предният ляв калник и някъде в двигателният отсек
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #12
                        Колеги знаете ли каде се намира масата купе към двигател

                        Comment


                        • #13
                          На скоростите и до казанчето за хидравликата и зад акумулатора
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #14
                            каде по точно зад акумулатора в шкафа ли или някаде зад мокета

                            за сега изчистих тази до казанчето за хидравликата и тази която е на левия
                            калник .

                            как да стигна до тази до скоростите (през подкалника или да свалям въздушния филтър)

                            Comment


                            • #15
                              Ако махнеш едната декоративна пластмаса на левия калник и се загледаш ще ч видиш на тампона на скоростите.
                              Тази зад акумулатора се вижда малко под левия стоп е.
                              Иначе ако искаш да чистиш тази на скоростите сваляш гумата и подкалника.
                              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                              Comment

                              Working...
                              X